maanantai 19. maaliskuuta 2012

Lastenkutsuja

Meillä meni viikonloppu täydellisesti lastensynttäreiden merkeissä. Meidän järjestysluvussaan 4. kummilapsi Anna juhlisti 2 v synttäreitään lauantaina ja kummipoikamme Danielin pikkuveljen Oliverin synttäreitä juhlittiin sunnuntaina. 

Olen aina ollut tosi otettu, kun minua tai meitä on pyydetty kummeiksi. Ja nämä meidän 5 kummilasta ovatkin minulle niin supertärkeitä ja lähellä sydäntäni, niin ihania murusia. Vanhin heistä, Ella on jo kohta 16 v, nuorimmainen Ida täyttää heinäkuussa 2 v. Väliin mahtuvat Daniel kohta 9 v., Alissa 4 v ja tämä tämän päiväinen synttärisankari Anna.

Rakas ystäväni Laura, Annan äiti, oli tehnyt ihania salaatteja tarjottavaksi. Ehkä vähän minua ajatellen... :) :) Ihanaa, koska mulla noi kakut on nyt vähän pannassa :). Ja Annan mummi oli tehnyt niin ihania makeita tarjottavia. Hän tekee aina tosi kauniita herkkuja. Mun teki niin mieli tuolla kuvissakin vilahtavia bebe -leivoksia, mutta pysyin kovana :). Kuvasin vaan ahkerasti, niin ei ehtinyt miettiin herkkuja :).

Ihanat olivat Annan 2 v synttärit. Kiitos koko Annan perheelle! Olette rakkaita!





Roope leikkimässä synttäreillä 




Synttärisankari ja uudet menopelit :)


Onnea kummien kullanmurulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti